اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خط و ربط | برنامه کاندیداها در حوزه یارانه‌ معیشتی/ از پاسخ محمد به احتمال حضورش در کابینه رئیسی تا جاخالی جناب همتی به مناظره با زاکانی!

بسته بیست‌ویکم خط و ربط در حالی تقدیم حضورتان می‌شود که روز گذشته نخستین مناظره انتخاباتی با موضوع اقتصادی برگزار شد و نامزدها به بیان برنامه‌های اقتصادی خود پرداختند.

خط و ربط | برنامه کاندیداها در حوزه یارانه‌ معیشتی/ از پاسخ محمد به احتمال حضورش در کابینه رئیسی تا جاخالی جناب همتی به مناظره با زاکانی!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: بسته بیست‌ویکم خط و ربط در حالی تقدیم حضورتان می‌شود که روز گذشته نخستین مناظره انتخابات 1400 با موضوع اقتصادی برگزار شد و نامزدها به بیان برنامه‌های اقتصادی خود پرداختند. هرچند این مناظره از همان ابتدا با بداخلاقی‌ها و توهین‌هایی از سوی برخی از نامزدها همراه بود که کام مخاطبان را تا حدی تلخ کرد. این بداخلاقی‌ها کار را به جایی رساند که صفحه اینستاگرام دفتر رهبر معظم انقلاب نیز با انتشار بخشی از بیانات معظم له درباره لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در مناظره‌ها به این موضوع واکنش نشان داد.


بیست‌ویکمین بسته خط و ربط در ادامه از نظرتان می‌گذرد.
 


۸ سال است کشور را معطل دیگران کردند

سیدابراهیم رئیسی گفته: ۸ سال است کشور را معطل دیگران کردند. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرده که تصمیمات نادرست اقتصادی یک شبه چند نفر را میلیاردر می‌کند و هزاران نفر را فقیر. یک روز می‌گفتند اگر من بیایم دلار ۵ هزار تومان خواهد شد ولی خودشان آنرا ۳۰ هزار تومان کردند.

رئیسی معتقده که دستگاه اجرایی مهم‌تر از دستگاه قضاء است زیرا در قوه مجریه پرونده‌ها ایجاد می‌شوند.

او همچنین گفته: من در جایگاه قدرتمندی هستم و به دنبال قدرت بیشتر نیستم. برای حل مشکلات مردم وارد عرصه شدم. قرار نیست با تهمت و افترا متوقف شویم. با کمک مردم پیش خواهیم رفت.

 


سفره دولتمردان را با سفره مردم یکی خواهم کرد

محسن رضایی تأکید کرده که باید سفره دولتمردان را با سفره مردم یکی کنیم تا اگر در سفره مردم کمبود نان پیش آمد و قدرت خریدشان کاهش یافت، به دولت هم فشار بیاید.

او همچنین گفته دولت ما صنعت را هدفمند خواهد کرد و صنعت کشاورزی، معدن و محصولات ایرانی را جدی خواهیم گرفت تا مدرن‌سازی شوند.

رضایی وعده داده که ما از طریق صرفه‌جویی در یارانه‌های پنهان، کسری بودجه دولت را جبران خواهیم کرد. ما یارانه را هدفمند خواهیم کرد و به دو قسمت ۱۵۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان تقسیم خواهیم کرد.

او همچنین تأکید کرده جز کسانی که فسادهای بزرگ انجام داده‌اند، از همه شایستگان در ایران استفاده خواهیم کرد.
 


قیمت‌گذاری دستوری توزیع رانت می‌کند

عبدالناصر همتی گفته: قیمت گذاری باید در بازار باشد٬ قیمت‌گذاری دستوری موجب همین اتفاقاتی می‌شود که امروز می‌افتد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته: وقتی شما وارد قیمت‌گذاری دستوری می‌شوید یعنی وارد توزیع رانت شدید و توزیع رانت هم قابل کنترل نیست.

همتی تأکید کرده که باید اقتصاد را به بازار واگذار کرده و سپس نظارت کنیم تا بازار درست عمل کند یعنی دولت به جای دخالت در بازار باید اقداماتی کند که بازار به درستی کار را انجام دهد.

کاندیدا توئیت | از پوششی‌ترین نامزد انتخابات ۱۴۰۰ تا وعده مستمری ماهانه به زنان خانه‌دار
 

 

 

 


پیشتازی مطلق سید ابراهیم رئیسی در نظرسنجی‌ها

در نظرسنجی‌هایی که از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا انجام شده، تاکنون سید ابراهیم رئیسی با اختلاف زیادی پیشتاز است.
 


پاسخ سعید محمد به احتمال حضورش در کابینه رئیسی

سعید محمد گفته: بنده برای حمایتم از آیت‌الله رئیسی هیچ شرطی نگذاشتم و اگر ایشان صلاح بدانند به عنوان سرباز نظام در خدمتشان خواهم بود؛ برای بنده خدمت به مردم بالاترین درجه را دارد.

خبری از حمایت اصلاحات از مهرعلیزاده یا همتی نیست!

محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح طلب گفته: اصلا خبری از حمایت جبهه اصلاحات از مهر علیزاده یا همتی نیست. در اینکه جبهه کارگزاران اعلام کرده از همتی حمایت می‌کند باید به این نکته توجه کرد که حزب کارگزاران یک حزب از بدنه اصلاح طلبی است و البته کلیه حزب کارگزاران هم از همتی حمایت نکرده، بلکه فقط دبیرکل حزب کارگزاران از همتی حمایت کرده است.

من در جلسه دفاع رئیسی بودم!

محمدعلی آهنگران فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب گفته: من دانشجوی دانشگاه شهید مطهری بودم و شاهد حضور رییسی در کلاس‌های کارشناسی ارشد بودم. در جلسه دفاع از پایان‌نامه رییسی هم حضور داشتم.

با زاکانی مناظره نمی‌کنم! 

مسئول بسیج دانشگاه علامه گفته: پس از دعوت زاکانی از همتی برای مناظره، طی نامه‌ای آمادگی خود برای میزبانی این مناظره در دانشکدهٔ اقتصاد دانشگاه را اعلام کردیم اما بعد تماس‌های مکرر با ستاد همتی، گفتند که این نامزد حاضر به مناظره با زاکانی نیستند.

از گوشه و کنار انتخابات

- رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر کشور به عنوان رئیس کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت تعیین وقتی مناسب در برنامه مناظره دوم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی برای پاسخگویی به اتهامات مطرح شده از سوی برخی نامزدها علیه دولت در نخستین مناظره زنده تلویزیونی، تاکید کرده.

تکذیب شایعه قطع برق در زمان مناظره

- شایعات مطرح شده مبنی بر قطع برق در زمان مناظره‌ها توسط شرکت توانیر تکذیب شد. این شرکت از آماده باش کامل صنعت برق در ایام انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص در ساعات برگزاری مناظره کاندیداهای کشور خبر داد. 

- محسن مهرعلیزاده در ۳ فایل، جزئیات برنامه‌های خود را برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری منتشر کرد.

- در اینفوگرافیک زیر برنامه کاندیداها در حوزه یارانه‌ی معیشتی را مشاهده می‌کنید.

 


- باشگاه خبرنگاران جوان در توئیتی اعلام کرده که محور دومین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری «موضوعات سیاسی-اجتماعی» خواهد بود.
 


و نکته آخر، پاسخ رهبر انقلاب به یک استفتای انتخاباتی است که از نظرتان می‌گذرد.
 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول